.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت وحدت بین حوزه و دانشگاه

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ایجاد وحدت عمیق فکری و اجتماعی بین دو نهاد مهم حوزه و دانشگاه امری ضروری است که باید در این عرصه گامهای موثری برداشت.

آیت الله زین العابدین قربانی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه در جمع رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان افزود: طلاب و دانشجویان امروز وظیفه مهمی در راه حفظ فرهنگ اصیل اسلامی و جلوگیری از ورود هرگونه فرهنگ وارداتی غرب و مبارزه با برنامه های نرم دشمنان برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه وحدت حوزه و دانشگاه منحصر به یک روز خاص نیست، اظهار داشت: حوزه و دانشگاه با داشتن اشتراکات فراوان در زمینه های علمی و معارفی باید به طور جدی در این زمینه گام بردارند.

آیت الله قربانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت ‌الله مفتح گفت: حوزه و دانشگاه همانند دو بالی هستند که به یکدیگر نیاز دارند و باید این دو قشر مواظب باشند که دشمن بین آنها اختلاف به وجود نیاورد.

وی ادامه داد: اهداف دشمن این است که بین عناصر علمی دانشگاه و حوزه اختلاف ایجاد کند که می ‌طلبد وحدت خود را در این رابطه حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اعلام اینکه دانشگاه و حوزه لازم و ملزوم یکدیگر هستند، افزود: هیچ یک بدون دیگری نمی تواند رسالت خود را کامل به انجام برسانند.

وی ادامه داد: امروز عوامل فریب خورده استعمار به دنبال تفرقه افکنی میان حوزه و دانشگاه و ضربه زدن به این دو مرکز عالم پرور هستند که باید توجهی ویژه ای به این مهم شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.